Programträning

Idag värmde jag upp i skritt på kvartslinjen, att försöka hitta stödet med mina skänklar i öppnan i båda varven. En övning jag fick tips om av en i stallet. Nonne blir fantastiskt mjuk och den uppvärmningen, leker med den i alla gångarter och sen blir han en dröm att rida.
Har ju haft det knögligt med min sits i arbetstraven men peppar peppar kändes den helt fantstisk idag, kunde rida med prinsen i rörelsen, härlig känsla! Red igenom både Lb:1 och La:1 programmen idag, red sedan igenom de rörelser som jag kände att jag inte var nöjd med. Men tävlingen på söndag är för mitt psyke och inte för resultat, så även om det kändes väldigt bra idag, är det mitt lugnt jag vill ha under hela tävlingsdagen som jag har på hemma plan. Träning blir det på söndag.
/Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0