Det där flytet

Ibland kan man ju känna att allt bara flyter på. Just det där flytet saknades på dagens hoppträning. Idag låg fokus på vår position i sadeln. Vi hoppade tre olika linjer. Med blandande hinder såsom studs, oxer, rättuppstående och kryss.
Men idag var Nonne lite emot skänkeln, sparkade bakut när jag ville ha fram honom. Inte alls rolig, trots det kändes det som att jag hittade min egna position lite bättre och han var väldigt mjuk och fin i sidorna idag.
Finns alltid någon godbit ifrån varje träning. Jag satte förvänd galopp i båda varven idag igen. Känns som att den har blivit mer stabil. Skönt!
Imorgon blir det iallafall programridning för Jossan. Då ska vi finslipa La:4 programmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0