CR med La:3 för första gången

Efter en turbulent vecka mellan oss så är det ändå skönt att vi kan gå in på banan tillsammans i harmoni.  Tyvärr finns det inte film på gårdagens ritt på grund av miss mellan mamma och mig. 

Det var nog den värsta framridningen jag har varit med om och hon skötte sig till och från väldigt bra. Det var säkert 9 st hästar emellanåt på framridningen så det var tur att jag red fram i 50 min. Det blir många avbrott och pauser i och med att jag försöker lotsa runt Ella bland hästarna så att hon inte blir trängd och får panik. Det blir bättre för varje gång och jag tror det hon tycker är läskigast för tillfället är ponnier. 

Programmet då, vi bjöd tittarna på allt från 4-7,5 poäng. Hon gjorde en superbra ryggningar med våra mått mätt och skänkelvikningarna var klockrena. Det största var nog för oss båda att vi bibehöll förvända galoppen! 

Sen hade vi galoppinslag i skritten, miss i en fattning och spändhet i mellangångarterna. 

Vi har gjort vår första LA start och det gick så mycket bättre än jag hade kunnat tro. Sky is the limit here we come! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0