Prinsen

Nanook skulle vilat måndag efter tävlingen, vilket han fick. Tyvärr trampade han av sig en sko och hovslagaren kunde inte slå på den fören tisdag kväll. Min herre blir lite öm om fötterna så han fick vila även tisdag.
I onsdags fick han hänga med på en uteritt, går ju inte att bara tragla dressyrrörelser.
Han var pigg och glad och ville mer än gärna vara i täten. det blev lite galopp och trav och han fick verkligen sträcka ut sig ordentligt vilket jag tror han uppskattade.
Idag tömkördes han av min kusin medans jag red hennes fina arabvalack. När jag rider och hanterar hennes ponny så märker jag att det har blivit en stor saknad efter min egna arabvalack som är såld.

Den obligatoriska julritten/2007.
Det är synd att ekonomin inte tillåter att samla hästar på hög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0