Steg för steg

Nu börjar den verkliga resan framåt. Jag är äntligen fullt frisk efter hjärnskakningen som jag drog på mig i maj. Tydligen kunde jag inte vila upp mig som jag borde men en resa till USA kunde inte kommit mer lägligt i slutet av juli. Så mitten av augusti började jag känna mig som mig själv, skönt.


Det jag nu måste arbeta med har jag aldrig varit med om, kort och gott stängde min kropp ner hela vänster sida i och med vilan efter hjärnskakningen. 

Jag är på väg framåt men det går segt, ett steg i taget är siktet inställt på. 

Tack vare min älskade sessa som jag nu har vågat rida på utan stigbyglar, kan vi nu börja med fokuserad sitskontroll. 

Tack vare min fantastiska sjukgymnast så får jag träningshjälp i gymmet, kranio sakral terapi, laserbehandling och kinesisktejpning. 

Allt för att underlätta så att min kropp kan bli stark och koordinerad igen. 

Nu ska vi boosta kroppen med fitline och b12 för att kroppen framförallt ska försöka återhämta sig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0