Vart ska jag börja

Huvudet spinner på rätt bra just nu kan jag lova.

Har lite härliga saker på gång i livet. Ska ta det en sak i taget. Blir för långt att ta upp allt i ett och samma inlägg.

Men vi börjar med min underbara sessa. Fixade sadeln och när den kom tillbaka kändes allt så där härligt bra igen. Så i en vecka har jag velat rida, men har bromsat mig själv. I och med att jag hade tenta i fredags den 24. 

I torsdags red jag andra gången förra veckan och jag var så löjligt lycklig i slutet av passet. Min underbara tjeja bjuder till så mycket av sig själv varje pass. 

Nu har vi precis kommit hem från två fantastiska träningsdagar hos världens bästa Marika. Första dagen gick det väldigt, väldigt bra. Kommunikation var synkad och minsta lilla jag bad om var hon där och bjöd till  med 150 %. Vilken känsla, vilken häst jag har äran att få rida. 
Andra dagen så kändes hon minst lika bra, men blev lite hetare på gröten. Då tar hon lite saker i egna hovar. Hon lägger in lite extra rörelser för att krydda träning det lilla extra. Det kräver allt mitt fokus. Jag lovar att när vi hade kommit överens om att det räckte att jag bestämde vad vi skulle göra var hon om möjligt ännu mer magisk än dagen innan. Jag får nypa mig i armen. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0