Stukad fot

Ella råkade kasta sig så kraftigt i sidled i måndags att jag oturligt stukade foten igen. Nu är det nästan två månader sen jag tränade på gymmet och det känns i min kropp. Först skadade jag handleden och nu har jag stukat vänster fot två gånger på en halv månad. 


Min kropp tar just nu lite stryk när jag rider, men kämpar sjävklart på. Just foten är svår att kontrollera, att hinna spänna musklerna i kasten hon gör. När jag inte gör det tappar jag all muskelkontroll och benet blir skevt. Jag hatar att ha en okontrollerbar kropp när den sätter krokben för mig. 

Det enda som underlättar och bättrar kontrollen är att träna. Nu har min förkylning lagt sig och jag ska nog våga mig till gymet imorgon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0