Små steg i rätt riktning

Nu har jag haft tre dagar där jag nästintill har varit fri från huvudvärk.


Jag har hunnit med mitt tredje besök hos sjukgymnasten och idag innebar det även mitt första gymbesök. Det kändes så himla underbart och det varade i 5 minuter. 

Jag har fått ordinerat att jag ska börja rida korta stunder och gymma varje dag resten av veckan. Det är två olika läger jag lite slits emellan. Läkaren säger att jag ska utmana huvudvärken och sjukgymnasten säger att jag ska backa såfort huvudvärken kommer. Får se hur jag lägger upp det, men det blir små steg i rätt riktning och det är det viktigaste för mig! 

Jag hoppas att jag kan sätta foten i stigbygeln och svinga mig upp på Ella till helgen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0