Sjukskriven för hjärnskakning

När jag började tro att jag skulle kanske sitta på Ella till helgen, så slogs jag omkull igår. På akuten i fem timmar och konstaterar hjärnskakning. Sjukskriven i två veckor framöver minst. 


Kroppen börjar säga upp sig, min vänstra hand och ben börjar så smått leva sitt egna liv. Det som jag alltid försöker kontrollera rinner ur handen på mig. Inatt kändes det som att mitt vänsterben sprang ett maraton mellan de spastiska kramperna. 

Jag måste vila för att bli frisk och det kommer göra min kropp sämre...


Jag har också insett att vår debut i Msv B5 inte kommer gå av stapeln...än, har bara inte hjärta att återta anmälan riktigt än. Det kan ju ske mirakel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0