En riktig käftsmäll

Idag var jag i stallet. Jag har börjat må lite bättre och kunnat vara uppe längre stunder utan att huvudet sprängs. Så idag när mamma hade ridit klart Nanook så hoppade jag upp för att skritta av. Ett varv sen blev jag yr och illamående. 


Jag trodde att jag mådde bättre än så. Kan ärligt talat säga att jag fick en rejäl käftsmäll. Jag hade en målbild att jag skulle kunna rida Ella kanske fem min till helgen. Det känns väldigt lång borta i nuläget. 

Jag har anmält mig till ett meeting i juli, kommer jag komma till start? 

Jag ska gå på semester 2 juli för att jobba på världens bästa kollo, kommer jag vara redo att jobba då? 

Just idag är jag väldigt nere, bara att bryta ihop, gråta och sen kavla upp armarna och kämpa vidare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0