Ridning till solnedgång

Vi har verkligen köttat genom den här dagen jag, mamma och världens bästa Malin. Vi började mocka ur hagen från vinterns skit vid 9:00 imorse och avslutade vid 19:00. Nu är det "bara" lite kvar, phuu. Det tar vi förhoppningsvis imorgon. 


Bara att byta om till ridkläder, borsta hästen och hoppa upp och rida. Ella kändes som jag önskar att hon alltid kan göra. Mjuk och lyhörd! Red effektivt och detalj korrigering för att vi ska hitta rätt. Så nöjd med mig själv när jag kommer till den här ridningen tillsammans med henne. När vi kommer in i stallet igen, så har Malin inte bara röjt bland vårt stora tvättbärg utan även städat sadelkammaren. Alltså den människan, är helt underbar. 


Flocken chillade medans vi slet som djur...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0