Guldstjärna till oss

Vilken känsla vi hittade idag, allt hårt slit lönar sig? Det blåste halv storm och grannen körde med röjsåg. Ella var fullt koncentrerad på mig och våra uppgifter. Idag skulle vi fokusera mer på traven och jag jobbade igenom henne i galoppen först. Hon var väldigt lyhörd, jag gjorde långa, korta diagonaler och red vidare i förvänd där jag sedan bytte galopp. Två perfekta byten direkt. Backade ner till trav där det blev mycket skänkelvikningar på volten för att kontrollera ställning i bålen. När vi hade koll på allt gick slutor och öppnor kanon. Kände lite på en mellantrav. Vår svaghet just nu är travens kvalité efter galopp men idag kunde vi hålla ihop det riktigt bra. Mamma tyckte att hon var väldigt fin idag och jag kan bara hålla med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0