Syrran och jag

Har då och då under åren ridit ihop för att få ett par extra ögon på sig. Idag var det dags igen, syrran red en av hästarna i stallet och jag red på bästa Ellson. Ella väntade faktiskt riktigt bra från början på mig. Jag har en förkylning som ligger och lurar i kroppen. Så är inte supernöjd med min egna inverkan, men syrran tyckte att Ella var fin. Tur att halva teamet skötte sig. Idag var hon avspänd men lite dragig mot handen. Kan bero på att jag inte var lika kvick som jag brukar.

Vi tragglar vidare med byten, igår fick hon inte göra några, men idag fick hon. När hon väntar så byter vi. Idag slarvade jag med att ha is i magen och känna in nya sittbenet. Annars börjar vi göra bytena helt okej nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0