Fullt upp

I förra veckan hade jag minut planerade dagar för att hinna med. Vi börjar även hitta tillbaka till varandra bit för bit. I helgen blev det ett härligt positivt pass uppsuttet istället för tömkörning. 

Mycket härligt att få tillbaka den känslan. I måndags red jag ett riktigt smörjande pass därvi verkligen lösgjorde hela maskineriet. Min fina tjej blev riktigt fin efter det arbetet. 

Igår var vi äntligen och fick Kristians ögon på oss igen. Han hjälpte oss verkligen att komma igenom vårt stora problem för tillfället med inverkan av halvhalterna. Nu har jag fått väldigt bra verktyg som vi ska jobba vidare med. 

Nästa gång blir i vecka 16. Hoppas jag kan klämma in två pass då! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0