Aldrig nöjd!

Min häst är underbar, ridbarheten når till månen och tillbaka. Jag åkte på förkylning lagom till meetinget i Jönköping. Ella blev högbrunstig när vi kom hem från meetinget i Kalmar. Vi har inte riktigt matchat varandra i energinivå kan man väl säga.

Går man in första dagen och sätter ett personbästa så ska man vara nöjd med både sin egen och framför allt sin häst prestation. Var väldigt missnöjd då jag inte orkade fullt ut.

Men nu i efterhand ser jag att vi aldrig har presterat så bra i Msv C:2 som vi gjort den här helgen! Det är bra att alltid vilja bli bättre, men jag får inte glömma bort hur mycket vi har utvecklats sen den här resans start.

Jag är helt kär i hur fantastisk min häst är, hon bara finner sig i alla galenskaper jag hittar på. Jag är även oerhört tacksam över att ha så fina människor runt mig som mamma, pappa, syster som alltid peppar och finns där för mig. Men helgen i Jönköping hade aldrig gått utan världens bästa vän som drog ett stort lass så jag kunde fokusera på att rida! Tack, tusen gånger om Malin! Även min underbara sambo som ställer klockan efter min ritt för att ringa och kolla av hur känslan var och sen återgår till att sova. Vad har jag gjort för att förtjäna så bra människor i min närhet!

Jag kommer nog aldrig bli helt nöjd med min prestation inne på banan men alltid nöjd med Ella, vilket är bra för då finns fortfarande suget efter konstant utveckling! Tack för att ni runt om oss påminner mig om våra framsteg!

Nu njuter vi ett slag av våra fina framgångar de senaste veckorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0