Målen

Målen för kommande tävlingen är att rida det bästa vi kan inne på banan tillsammans och inte fega. 

På framridningen ska jag rida henne rund och plocka upp henne och lägga ner henne rund. Det ska jag växla mellan ett antal gånger.

Jag måste rida mina övningar så hon väntar på mig. Hon är oftast alltid mjuk och avspänd i kroppen så det gäller att få med mig henne mentalt. Jag måste släppa handbromsen. Men ha henne mellan hand och skänkel hela tiden. 

Om man får rida Inne på banan innan startsignal. Så rider jag lätt, rider upp på medellinjen och lägger en krumelur framför domaren. Ska även göra en halt innan start. 

Vi ska visa upp det bästa vi kan göra tillsammans då är jag nöjd! Det kommer resultera i ett resultat som är på minst 62% och får vi en placering är det en stor bonus. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0