Tömkörning

Så duktigt, min prinsessa förtjänar en guldstjärna. Började longera som alltid innan jag tömkör så hon springer av sig lite energi. Satte för första gången på henne tömmarna själv och drog de framåt och tillbaka över rumpan flera gånger. Släppte sen ut henne på volten runt mig utan hjälp och hon tyckte det var lite konstigt till en början men sen gick det bra. Efter ett tag bytte jag varv om och om igen även det gick väldigt bra. Det bästa hon vet med tömkörningen nu är att få trava så det avslutade vi med och hon var superduktig.
 
Hon har verkligen landat i detta nu känner jag och framöver kommer jag nog fortsätta att lina henne några varv innan. Det är en stor befrielse att kunna göra det utan hjälp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0