Programträning!

Idag var det en riktig utmaning för oss på värmningen innan programträningen. Fullt med hästar och sadelprovare. Så fick verkligen guida runt henne och hon var superfin men väldigt på. Ett lyxproblem men jag vill inte ha riktigt så mycket i handen. 

När vi kom in i ridhuset så har jag en plan som funkar super, travar i öppna runt hela fyrkanten, imorgon ska jag lägga till galopp ett varv innan jag byter håll. Idag travade jag bara och då spände hon till när jag sedan fattade galopp. Imorgon ska jag tänka på det. 

Vi avslutade med en väldigt fantastisk känsla och hon backade av lagom mycket så jag fick det suget i handen som jag eftersträvar. 

Fortfarande inga bilder, bättring på den fronten!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0