Grå torsdag

Vaknade upp till ett härligt ruskigt höstväder. Ella kunde gärna tänka sig att vara kvar ute i regnet men efter lite lockande så beslöt hon sig för att komma med in. 

Idag mjuknade hon fint i högersidan, där måste jag tänka på att inte tappa stödet på vänstersidan. Det som vi har svårt med i dagsläget är höger öppnan och slutan. Detta beror enbart på mig och hur jag rider henne med min vänstersida. När jag tänker på det flyter dem på nästintill lika perfekta som till vänster. 

Lade in mycket övergångar mellan skritt och galopp. När de satt provade jag linjen i C:2an och hon var superduktig. Även våra bakdelsvändningar får hon en guldstjärna på idag. 

Imorgon åker vi på programridning och sen blir det jobb resten av kvällen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0