Veckans planering

Hade bestämt mig för att inte tävla mer i år. Men nu kom möjligheten att tävla på Sissis anläggning och det är verkligen bra miljöträning. Så vi åker dit och miljötränar på lördag. 

Målen för den dagen är en lugn och harmonisk häst som jag kan guida runt inne banan. Hon ska kännas riktigt lösgjord är min plan. 

Vi ska ha en lätthets känsla i kroppen när vi tackar för oss och framförallt ha roligt tillsammans. 

Procenten jag vill rida på i klasserna är 63-65% vilket är lätt att uppnå om tidigare mål här över också är uppnådda. 

Planen för veckan: 
Må: lösgörande jogg
Ti: rida programlinjer
Ons: lektion
To: lösgörande jogg
Fre: lösgörande jogg
Lö: tävling
Sö: uteritt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0