Stjärnhimlen har fått en ny gnistrande stjärna

Vi trivs superbra i vår lägenhet, ett dygn senare finns inte vår älskade hund med oss längre. 

Livet bjuder verkligen på ups and downs hela tiden. Det kom lite som en chock att Celine blev akut sjuk och några timmar senare insåg vi alla att det inte gick att göra något. Så hon fick somna in för att slippa lida. 

Det är verkligheten, den är hård och tung men på samma gång glädjande och rolig. Nu lägger jag fokus på vår lägenhet som vi redan älskar att bo i. Jag har min fantastiska häst som är en enorm tröst.  

Vardagen rullar snart på igen men Celine kommer alltid bli ihågkommen som min egensinniga knäppa charmiga alldeles egna första älskade Ådi hund. Vi får se hur länge det går innan någon annan individ får flytta in i våra liv. 








Tack för att du satte guldkant på vår vardag med dina upptåg i hela 7 år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0