Bryta ihop och komma igen

Min älskade prinsessa fick en väl förtjänad vilodag igår. Jag behövde ladda om mentalt och göra en plan! 

Idag red vi långa linjer med mycket tempoväxlingar och övergångar varvat med lösgörande rörelser. Hon var väldigt het på gröten men vi löste det bra och slutade på en bra nivå. Imorgon tar vi vid där vi avslutade idag och på torsdag siktar vi på att rida ut om vi hittar något sällskap. 

Idag tog jag hjälp av gramanen igen då hon vila igår. Skönt att vi slapp missförstå varandra, hon är så extra känslig när hon är pigg så hon försöker alltid förekomma mig med vad hon tror att jag vill. Lyxproblem, men det är svårt när man inte kan röra en millimeter utan att hon gör allt mellan piaff till byten i varje. 

Älskade älskade vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0