Onsdag

Red Ella efter jobbet då jag ville ha mammas ögon på mig. Tanken var ett lösgörande pass med inslag av halt träning. Att stå still är det absolut värsta man kan göra tycker min prinsessa. Men när jag satte foten i stigbygeln så exploderade hon. En övertänd het häst hade jag under mig ikväll. Inga halvhalter biter eller får henne att lyssna. Det enda som gäller är att hennes ord är lag, tror Ella bus i alla fall. 

Med det sagt säger Ella att det bästa är att köra race i ridhuset och slänga in lite byten i varje?! När hon har lekt av sig brukar det gå lite lättare. Vi kom en bit påväg, hoppas på lite lugnare tjej imorgon. Man utvecklar ett enormt tålamod och hon bjuder på många härliga skratt min galna charmiga Ella. Nya tag imorgon.


Nu kallar kudden. Alla andra sover redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0