Het men duktig

Träningen hos Sissi blev blandad kompott. Ella var superfin mellan hand och skänkel och jag kunde ge hjälperna genom sätet. Vi red mycket tempoväxlingar och övergångar. Många små volter i trav och galopp. Varierat med skänkelvikningar längs diagonaler och öppnor längs fyrkanten. 

När vi sedan gick ut för att rida igenom programmet. Växlade min tjej upp några växlar helt utan förvarning. Hon drog gärnet genom hörnen och sparkade mot min skänkel och hittade på diverse andra bus. Men däremellan var hon riktigt fin. Nu förstod Sissi mina ojämna siffror i protokollen jag har visat. Det kommer bli bra när vi använder energin till rätt saker. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0