Helgens träning

Nu har jag klippt ihop lite film från både lördagens och söndagens träning för Kristian. Mamma är guldvärd och filmar så otroligt mycket varje gång jag tränar. Så det är svårt att klippa ihop ett material som visar lite av allt. Ett pussel men det brukar bli bra, nu var det tyvärr mycket annat runt om som störde i helgen så har varit tvungen att klippa bort ljudet. Annars är det nyttigt att även höra vad Kristian säger under träningen.
 
 Lördagens träning
 
 
 
Söndagens träning
 
Fortfarande väldigt nöjd med hur duktig Ella är och vilken utveckling vi har gjort, tyvärr är jag fortfarande missnöjd över hur dåligt jag red den här helgen. Bara att kämpa vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0