Att åka på meeting

Wow vad lärorikt, det har varit spännande och nervöst att ha varit iväg på mitt första meeting. Tackar Nanook tusen gånger om att han har varit underbar och så himla lätt att ha med så här i fyra dagar. Vi har verkligen gjort en enorm prestation tillsammans de här tre tävlingsdagarna som gått. Den bästa prestationen under vår tid tillsammans.
 
 
Jag provade att rida på tävlingsbanan på torsdagkvällen när vi kom till Udden. Nathalie hjälpte mig och i slutet kändes han fint mellan hand och skänkel. Jag hade nog varit sjukt nervös inför den här upplevelsen om jag inte haft så bra uppbackning av Julia, Nina, Emelie som gett mig råd och väglett mig med allt från packlistor, den mentala biten till upplägget inför alla starter ridmässigt.
 
 
Har även haft ett superstöd av mamma, pappa, Malin, min pojkvän och min syster under hela helgen som varit tryggt. Nathalie har stöttat mig och det har känts bra alla dagar med hennes peppande och korrigerande under framridningen.
 
 
Jag kommer gärna åka på meeting igen och skulle kunna tänka mig att åka tillbaka till Udden som anordnade väldigt bra dressyrtävlingar hela helgen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0