Ibland känns det inte bra

Lektionen igår gick skit kan man väl säga, men det måste få vara dippar ibland. Skönt är det att ha någon på marken som hjälper och guidar en när det känns dåligt. Nu när jag tänkt efter lite kändes han väldigt mjuk i sidorna men han var lite framtung och just den känslan är jag så rädd för. Då går tankarna igång i mitt huvud om han har ont i nacken igen, om jag gjort något fel med mera. Det är väldigt jobbigt ibland när det känns såhär och jag börjar misstro i mig själv och att om jag gör det som är bäst för min Nanook. 
 
Idag red jag ut och han kändes pigg och framåt. Schemat följs inte men ibland tar det andra vändningar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0