Härlig atmosfär

Igår anlände jag och Nanook till Brolöten där tre dagars träning väntade oss. Planen var sån att jag skulle rida tre lektioner under tiden jag var här. Idag har jag ridit två lektioner. Jag har två saker som jag ska tänka på imorgon, det kommer nog vara lättare sagt än gjort:
1. Jag ska inte försöka rädda situationen utan korrigera honom det är därför man tränar, för det måste få bli fel innan det blir rätt. 
2 Jag ska sluta klämma och vänta in honom i samlingen så han korrigreras när han bryter av. 
 
Antagligen kommer jag inte lyckas med de två punkterna redan imorgon men skam den som ger sig. Jag kände skillnad på oss redan andra passet idag. Dock kändes han mer döv för skänkeln och loj men Emelie sa att samlingen var bättre och såg det även själv på filmen efteråt. Filmer och bilder kommer upp så småningom. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0