Galoppbyte

Igår och idag har jag tränat för Julia. Hon har inte tränat oss på nästan än månad, så det var väldigt roligt att träna igen. I och med att tävlingen gick så himla bra så ska vi nosa lite på Msv B på träning. Väldigt svårt men roligt att utmana sig själv och N. Berättade för Julia att Mette tycker att jag ska försöka lära mig rena byten till 10 maj. Så när vi hade stämt av det som var lite mindre bra från tävlingen gick vi över till byten. 
 
Det som funkar bäst för oss när det kommer till bytena är skänkelvikning och rakriktningen. Det som är svårast är att när vi gjort några så börjar N slänga in dem när han känner för det. Han tycker det är superskoj. :) 
 
 
Idag så var han riktigt fin redan från början och vi arbetade vidare med bytena, när jag skulle galoppera så började han byta, kan inte annat än att le :) De blev ännu bättre idag, dock är bytena lite överallt och inte alltid rena. Det är ingen brådska vi leker vidare och att ha roligt på vägen är det viktigaste. 
 
Nu kommer vi smälta det här lite och sen tar vi och jobbar vidare med bytena för Emelie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0