Nina Fox Stark

Nu på eftermiddagen har jag varit på mentalkurs. Det var ett gäng på ca 15 personer, Nina är en riktigt bra coach och vi hade intressanta reflektioner och grupp diskutioner. VI pratade om allt mellan himmel och jord.
Hon tog upp stressen, beteende, motivation, känslor, fokus, tankar, mål och självfötroende. Det var så mycket info under kort tid, så jag har inte hunnit bearbeta allt än. Det jag vet är att detta kommer jag ha användning av inom allt. 
 
Hon tog upp många bra exempel, som från ett prov i skolan 3 fel av 10 eller 7 rätt av 10. Vilket tänker man att man gjorde bäst ifrån sig? Jo där det står hur många rätt man hade. NI kommer få ta del av mer tankar kring förelsäningen uppdelat i flera inlägg.
 
Bild från Ninas hemsida ninafoxstark.se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0