"Höstlovs" planering

Jag har pluggat bort det mesta som skulle göras den här veckan, ska plugga lite imorgon och på onsdag, sen tar jag "ledigt". Vi har bokat in ett träningsläger med Julia i tre dagar, där vi ska träna stenhårt, umgås och även hjälpa till att rida hennes hästar. Ska bli riktigt roligt och självklart följer både filmkamera och kamera med.
 
Måndag: Vila
Tisdag: Rida igenom La:3 programmet inför clearround 10 november. 
Onsdag: Rida ut och lämna Nanook hos Julia.
Torsdag: Lektion för Julia. Jag och syrran åker till Julia och bor hos henne tills lördag. 
Fredag: Lektion för Julia.
Lördag: Lektion för Julia.
Söndag: Uteritt. 
 
Nanook mår inte bra av att vila dagen efter ett hårt pass. Då han börjar bli till åren så rider jag antingen ett kort lösgörande pass eller rider ut så han får rulla pöå och bli av med slaggprodukterna i kroppen. Han funkar bra på det här upplägget tycker jag. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0