Första veckan i skolan

Nya rutiner.
När skolan nu dragit igång igen krävs det ordentlig koll på tiden för att hinna med plugg, häst och vovven. Sedan är det ju trevligt om man hinner med att träffa sina fina vänner och min underbara fästman.
 
Skolan är oftast schemalagd tre dagar i veckan och då försöker jag lägga in en vilodag på någon av de dagarna och sen köra korta pass, för att kunna effektivisera tiden så mycket det går. Så jag kan lägga mer tid på de dagarna som jag är schemafri på att träna ordentligt. 
 
Nu är jag taggad inför mina studier och längtar tills jag ser ljusset i tunneln.
 
På söndag skall jag provrida en lektion för Camilla Lindh så får jag reflektera över hur det kändes efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0