Camilla Lindh

Idag har jag provat att träna för Camilla Lindh, jag berättade om mina svagheter och styrkor och det kändes som att hon förstod. Första passet för en ny tränare brukar väl inte kännas bra och det gjorde det väl inte heller. Men här och var under passets gång så fick jag till en så härlig känsla. Hon gav mig två bra verktyg som jag ska jobba vidare med tills nästa träning 7 februari. 
 
Jag ska träna förvänd galopp och ställa honom åt andra hållet för att få honom riktigt lösgjord i sidorna, det andra verktyget jag fick med mig från dagens lektion var halvhalter. Varför det ska vara så svårt att komma ihåg vet jag inte, men en halvhalt för att stämma av och sen fram, fram, fram. 
 
 
 
Klipp från första lektionen. 
 
Ska be mamma filma nästa lektion så jag får se utvecklingen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0