Div III

Har ju en plats i div III laget nu i vår vilket känns ja lätt kanske är ordet jag söker. Men så får jag även möjligheten att träna på att tävla tre gånger där programmet flyter lätt på och det inte är komplicerade rörelser. Jag kan lägga mer tid på mig själv och min mentala träning inför dessa tre tävlings tillfällen känner jag. 
 
Ska nästa vecka sätta mig ner och göra en ordentlig planering och målsättning för både mig själv och pållen år 2013. 
 
min sötnos
 
Skulle tävlat på lördag men känner att jag behöver inte läsa in ett 4:e program utan ska nog hålla mig till La:4 Msv C och div III programmen för tillfället. 
 
Jag ska träna på det korta program den här veckan och se hur jag ska rida Nanook nu när jag är van att rida honom på lång bana. Sen blir det en uteritt och sitsträning. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0