Världens bästa Malin

 
Den här tjejen är guldvärd. Det är roligt det här med vänskap att det kan blomstra ut mellan två människor när man minst anar det och jag är så oerhört glad och tacksam över att få ha Malin som en väldigt nära vän. En nära vän för mig betyder att det är en person som jag ställer upp och finns för i medgång och motgång. De är en del av min familj och ligger mig varmt om hjärtat. 
 
Hon var "bara" en medryttare i stallet på gården som mina föräldrar köpte hösten 2011. Hon umgicks med folket i lilla stallet som när vi flyttade dit tyckte sig vara lite bättre än folket i stora stallet. Jag började hjälpa till att mocka till en hästägare i lilla stallet och plötsligt stod Malin där och betraktade mig och jag sa hej och försökte påbörja ett samtal. Icke, Maln tyckte att jag verkade vara en snobbig och jag vet och kan allt person. Sakta men säkert började vi prata mer och mer för var gång vi sågs, sen började vi gå ut och festa och lära känna varandra utanför stallmiljön. Förra året vid den här tiden frågade jag henne om hon ville följa med mig på tävling. Sagt och gjort nu är hon och jag oskiljaktiga och ett superbra team på tävlingsdagen och privat också törs jag nog säga. Jag har bara känt den här fina människan i två år i oktober 2013 och vår vänskap fortsätter att växa. 
 
Jag är evigt tacksam över allt du ställer upp och gör för mig! 
 
Världens finaste häst med Malin på ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0