Tävling Skogslotten 25/8

Idag vet jag inte vad som hände. Han kändes fin och alert på framridningen. Jag satt i rörelsen och kunde påverka honom. Jag var nöjd.
 
Väl inne på banan så blir han spänd för ena kortsidan där det är ett stort sprinklersystem plus en läktare 1/2 meter från där man red. Sen tycker han ju aldrig om domarkortsidan. Så jag fick ju inte ut honom i något hörn där jag kunde få tag på honom. Han tappade lite bjudning emellanåt. När jag kom ut från banan så var jag så sjukt himla besviken och jag vet inte om det var mest på mig eller om det var på oss båda. Så summan av idag var att det inte var alls roligt att vara innan för det vita staketet. Jag har pratat med Julia i telefon och hon tyckte att trots om det gick så dåligt så borde jag ändå fått bättre betalt i poäng för han går inte så dåligt så att det är 5-6 på det mesta. 
 
Skit samma, nu är protokollet rivet och glömt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0