Vecka 38

Den här veckan är det mycket roligt som händer. Måndagen fick börja med besök hos sjukgymnasten. Nervkläm som utmynnade i känselbortfall i vänsterhanden efter tävlingen igår. Nästan alltid kul att vara mig. 


Tränade på gymmet och fick beröm av min pt att mitt löpsteg börjar bli bättre! Alltid roligt att höra, för just löpningen är svår då jag trampar mycket luft när jag förflyttar vänster foten. 

Ella fick en väldigt välförtjänt vilodag idag. Men kan medge att jag har skaplig ridabstinens efter den härliga känslan igår! 

Prinsessans schema ser ut som följande den här veckan:

Må: vila
Ti: programdelar
Ons: tömkörning
To: bomträning
Fre: dressyrträning hos Marika
Lö: uteritt
Sö: dressyr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0