Ny spännande vecka

Den här veckan är det tävling igen, det var väldigt länge sen sist så vi lär vara ringrostiga. Men vad kul det ska bli, ser verkligen fram emot det!!!


Må: programdelar
Ti: lösgörande
Ons: uteritt
To: programdelar
Fre: bommar
Lö: lösgörande 
Sö: tävling 

Utvärdering
Må: superpass, fin som jag vet inte i traven, fantastisk i galoppen. Allt kändes väldigt simpelt när vi red igenom programdelarna. 

Ti: skitpass, dragig i handen, låg på överlag. Var som en katapult, bytte hejvilt. 

Ons: uteritt, väldigt lugn men med krut under hovarna

To: red lösgörande och hon var väldigt med mig från början. Hittade inte riktigt känslan i traven men i galoppen fann vi varandra. Red på träns

Fre: red på kandaret, väldigt spänd idag, jag backade av lite med handen och då gör hon det med vilket är självklart. Svårt att komma till arbete idag, i traven sprang hon mest ifrån mig och i galoppen bytte hon galopp från start till mål. Glömmer den här dagen och börjar om på blankt blad imorgon.

Lö: red bommar med mammas hjälp. Jag var ofokuserad, men till slut hittade vi till ett gemensamt fokus jag och Ella och där kändes det superbra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0