Frustrerad och tålamod

Jag är just nu så himla trött på hästar och ridning och dressyr. Idag var mamma en viktig stöttepelare i paddocken. Annars hade jag hoppat av tidigare. Känslan just nu i min kropp är jag ger upp och jag verkligen hatar det!


Ella beter sig som ett as just nu Oh jag känner att mitt tålamod och fantasi börjar tryta. Jag blir så ledsen, jag pratade länge med min sambo om det ikväll och han är nog den enda som tror på mig och oss. Skönt att veta att någon gör det, känns genast lite bättre. 

Jag ville se hur det såg ut så mamma filmade idag. Jag sitter där uppe och försöker att inte göra något fel och det resulterar sjävklart i att jag inte ens rider utan åker häst. Usch, det såg hemskt ut. 

Men det är bara att ta tag i det! 


Kommentarer
Postat av: M

Jag tror på er! <3

2017-05-28 @ 09:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0