Vecka 4

Hoppas att jag kan klämma in två dagars träning den här veckan hos Marika men det får tiden utvisa. Vi var på Clear Round igår på det nya stället i Linköping. Kan kort säga att jag tyckte det var lite dåligt upplagt. Vid programridning kan jag tycka att man kan få önska en tid och gärna ett program. Det får gärna vara någon extra min till ens ridtid på banan. I mitt fall vill jag ge min häst en rättvis chans att få hinna slappna av innan jag ber henne att prestera. 


Det var tajt om tiden, det kan vara extra trevligt om man räknar ihop protokollen, tilltalar den som är inne på banan med rätt namn, svårt att förstå att protokollet hämtades utanför en dörr (kanske lite lättare om betalningen, visa vaccination, hämta protokoll hade varit på samma ställe) och om man hade sluppit gå en bra bit för att ta sig mellan punkt A och B. Nej jag vet inte ärligt talat om jag är sugen på att tävla där i framtiden. Men den som väntar får se. Anläggningen känns inte riktigt optimal att ha tävlingar inomhus. Kanske funkar det bättre till sommaren när det vankas utomhussäsong. 

Inför den här veckan: 

Må: vila
Ti: dressyr
Ons: dressyr
To: löshoppning
Fre: uteritt
Lö: uteritt
Sö: lektion Kristin 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0