1 januari 2017

Jag frågade Ellson om hon hade lärt sig piruetter, piaff och annat nu under natten när hon har fyllt 9 år! 


Hon visade mig att hon allt kunde göra 6 byten i varje på medellinjen. Det får väl duga som bevis på att hon har blivit ett år äldre sen igår. Frågan jag borde ställt var nog mer har vi börjat lära oss, för senast jag kollade. Så visste inte jag i alla fall hur man gjorde byten i varje. 

1 januari är här och jag har drömmar inför detta året. 

Idag hade vi ett väldigt bra pass ihop och det får sätta ribban för året känner jag. Vi börjar hitta vår väg att gå och framförallt börjar vi hitta varandra Ella och jag efter lite mer än två år tillsammans. Spännande att se vad 2017 har att erbjuda! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0