Msv B5

Får nypa mig i armen, är det sant att vi faktiskt är uppe och nosar på nya marker där vi är nybörjare båda två. Känslan är häftig och skämmande. Nu märks det att det krävs teknisk ridning och fokus, allt händer fort i programmet.


Det är nya rörelser för oss som har introducerats och det är så roligt.

Programmet var väldigt roligt att rida igenom, första gången vi gjorde det ihop och jag fick en känsla jag aldrig upplevt förut. Ella blev riktigt het, hon trivdes med hur programmet var uppbyggt men hon drog inte iväg med mig utan hon lyssnade varje sekund men det var som att sitta på en laddad bomb. Tänk när vi är redo för tävlingsbanorna. Jag är så himla tacksam för mina fantastiska tränare Marika och Kristin. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0