Finner inga ord

Jag är helt lyrisk över min fina prinsessa. Idag var hon mjuk som smör och allt kändes super lätt. Red enligt min plan, kontroll på varje steg.

Hon var mjuk och följsam nästan från start så när mamma kom för att titta. Så gjorde vi tre byten, om jag har is i magen och känner in läget så blir bytena kanon. Annars så byten hon efter bak, det gör hon enbart på grund av att jag inte har henne rak innan min hjälpgivning. När jag sköter mig så gör Ella fantastiska byten.

Vi gjorde även lite öppnor och slutor och de fick klart godkänt av mamma. Så efter totalt en halvtimma travade vi av! Supernöjd med min fantastiska flicka idag, vi tränar för framtiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0