Redan rastlös

Ella har gått på sin vila. Nu ska hon få återhämta sig i kropp och huvud. Vi har senaste tiden jobbat mot nya mål och nu passar det som bäst att lägga in vila. Min stjärna är fantastisk, för var dag så känner jag att vi blir mer och mer ett team. Jag längtar redan efter att sitta på hennes rygg. Men hellre lägga vila när allt känns bra istället för att ha vila på grund av skador. Som tur är finns ju Nooken och jobba med. Ska bli härligt att lägga extra energi på honom igen, min älskade fux som ligger mig närmast hjärtat. Tänk vad han har hjälpt mig genom livet denna fantastiska herre.

Jag har också dragit igång med fysträning och inte bara löpning. Löpningen kör jag året om men nu är det dags att bygga styrka i kroppen också. Ska bli spännande att se resultatet om 6 månader. Nu siktar vi mot ett framgångsrikt 2017 med många spännande mål och drömmål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0