Göteborg Horse Show

En härlig dag har flugit förbi. Wow vilken stämning det var inne på arenan när dressyrekipagen red sina kürer. 

Jag verkligen njöt av att se Tinnes ritt och Emelies mjuka ridning på Miata. Inspirerande till tusen. Ville inte annat än att hoppa upp och rida. 

På mässan var det lite folk, för vi passade på att gå när hoppningen var igång. Så skönt att slippa trängsel. 

Jag är väldigt nöjd över mina köp. Jag köpte nästan enbart välbehövliga saker till oss. 

- hittade ett tillskott som jag har kikat på länge, pratade med företaget och har nog hittat rätt. Nu återstår det bara att utvärdera efter en stunds användning. Det är trikem som har ett tillskott som heter Fokus som vi ska testa. 

- köpte även den eftertraktade produkten från K9 som ska hjälpa mot skav och diverse utslag mm. Ella är ju lite känslig på bogen och vid kanten på schabraket så där tänker jag pröva detta. 

- fick tag på ett riktigt fint beiget schabrak med matchande lindor och ett par fina boots. 

- till kandaret köpte jag ett par tyglar, bling pannband och en passande huva 

Det enda jag inte kunde hitta som jag hade velat köpa var ett par ridbyxor i en ljus färg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0