Träning . . .

Vart ska jag börja? Ella piaffa på gången innan vi skulle lasta. Tänkte för mig själv att passet kommer gå åt helvete. Vad är det för tankesätt? Min mentala coach hade blivit sur. Laddade om påväg till träningen. 

Hoppar upp med gramanen löst hängande. Rider fram och hon känns super! Vi tränade på kvartslinjen väldigt mycket idag. Öppnor, slutor från ena linjen till den andra och tillbaka igen. Om Ella hettade till så lade jag en volt och gjorde slutan brantare eller gick över till skänkelvikning. I galoppen gjorde vi mycket förvänd galopp på serpentiner, volter ner till 8 m. Allt gjorde hon galant! 

Hon lyssnade i stort sett på varenda liten halvhalt idag. 

Min bästa älskade häst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0