Den bästa och värsta årstiden - vintern

Igår kväll var jag helt sänkt av att ha varit ute en heldag i den plötsliga kylan som slog till. Det var inte det bästa jag kunde gjort mot mig själv. Igår kväll gick jag från frossa till att bli jättevarmt och därimellan svarade framförallt inte handen/armen när jag skulle använda den. Jag blir lika förvånad varje gång. 

Det är läskigt när man tittar på sin egen kropp/delar av den och ser den vara helt avslappnad eller väldigt spänd i en konstig vinkel men det känns inte. Jag älskar vintern med lite kyla och snö. Men jag hatar den lika mycket för vad den gör mot min kropp. Det gör mig otroligt frustrerad när jag vill så mycket och jag blir hämmad av mig själv.  


Tur att jag omsluts med så många bra och fina individer runt mig som inte dömmer, när jag har en dålig dag. Utan istället lyssnar på mitt klagande för att sen hjälpa mig upp och göra det bästa av situationen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0