Målen

På söndag går årets debut på tävlingsbanorna av stapeln. Spänd av förväntan och lite nervös. Jag hoppas Ella tar årets första tävling med ro. 

Planen ser ut som så att jag kommer sikta på att vi ska kunna visa upp vårt register inne på banan.

Om hon blir oerhört spänd så kommer jag lägga ner henne i formen och få henne avspänd i programmet istället. 

Målet är att rida på 62 % för då har vi fått ett kval! Rider vi på 60 % så är vi där vi slutade förra säsongen och då har vi gjort en bra årsdebut. För då har antagligen Ella varit lite spänd och hon har kanske blivit stark. 

Jag hoppas vi får till den lätthetskänslan jag har hittat med henne den senaste tiden. Då är hon fantastiskt magisk att jobba ihop med.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0