Sista rycket 2016

Nu är vi tillbaka efter vår semester. Vi var i Prag som var så mysigt. Syrran och jag reste tillsammans med vår mormor. Mamma höll ställningarna hemma och som vanligt när någon av oss åker bort. Så händer både det ena och det andra. Tur i oturen denna gången var att det inte var något allvarligt.

Nu är det i alla fall slut på vilan för både Ella och mig. Dags att kamma till oss och sikta mot våra mål 2017.

Jag har nu ridit Ella två dagar och tömkört en. Nyp mig i armen, hon har nog landat i detta med byten för det var typ det enda hon kunde dag 1 när jag satt upp. Härligare arbetsmoral är svårt att hitta!

Idag var hon betydligt mer med på noterna. Nu ska det slipas på ett bra upplägg där det ska byggas ännu mer styrka och kondition.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0