Analyserad ridning

Jag kan ibland eller allt som oftast slå knut på mig själv. Jag är väldigt mån om min häst välbefinnande, jag vill att hon ska vara lycklig, må bra både fysiskt och psykiskt. Jag vill att hon ska älska att arbeta och utvecklas ihop med mig. Därför analyseras allt som görs runt henne för att hon förtjänar det bästa. Jag har såklart nu i några dagar undrat varför det inte går bra?!

Idag tittade mamma på mig, då hittade vi problemet. Jag satt inte som jag skulle och då påverkar jag henne annorlunda. När jag kom tillbaka till min position så gick hon faktiskt nästan som hon brukar. Jag var väldigt nöjd med mig själv att jag skärpte till mig och red bättre. Som sagt Ella förtjänar det bästa och det även från mig så fort jag sitter i sadeln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0